Hayallerim Konulu Konuşma

 

Hayallerim Konulu Konuşma


Her çocuğun geleceğe dair kendi ile ilgili hayalleri vardır. Çünkü hayallerimiz bizi gerçeğe yaklaştırır. O hayallerin hayata geçmesi için çalışmak ve özveri göstermek gerekir. Mantık sizi A noktasından B noktasına götürür, hayal gücü ise her yere. der Albert Einstein. Bunun için hayal kuracağım ve hayallerimin peşinden koşacağım.


Sevgili öğretmenim,

Benim hayalim ileride üniversitede kalarak doktora yapmak ve iyi bir tıp doktoru olmaktır. Tıp alanında ise Kalp ve Damar hastalıkları bölümünü okumak istiyorum. Çünkü kalp ile ilgili, damar ile ilgili her şeyi merak ediyorum. Son yıllarda kalp hastalıkları da arttığı için benim bu konuda merakım çoğaldı. İyi bir doktor olarak ülkemin insanlarına hizmet etmek istiyorum. Bunun için de sonuna kadar çalışacağım, mücadelemi sürdüreceğim ve geleceğin en iyi doktorlarından olmak için tüm özverimi göstereceğim.  Doktor olduktan sonra kendi yakınlarımla yakından ilgileneceğim, oradan kazandığım para ile yoksul insanlara yardım edeceğim ve özellikle de yoksul çocuklara yardım edeceğim ve onların okuması için elimden gelen işleri yapacağım.

 

İyi bir aile babası olacağım, iyi bir eş ve iyi bir komşu olacağım. İnsanlara karşı nezaketli olacağım ve kalp kırmamaya özen göstereceğim. Kimseye tepeden bakmayacağım. Bana ihtiyacı olan  insanlara desteğimi asla esirgemeyeceğim. Araba kullanmayı öğreneceğim. Farklı şehirlere ve farklı ülkelere gideceğim  vatanıma ve milletime vatansever bir doktor olacağım. Anlatacaklarım bunlardır. Dinlediğiniz için teşekkür ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...