Kendimi Tanıtıyorum İle İlgili Kompozisyon Yazınız .


Kendimi Tanıtıyorum İle İlgili Kompozisyon Yazınız .

Benim adı  Ahmet Emin . 14 yaşındayım . Boyum 1.65’tir . Saçlarım kumral , gözlerim kahverengidir . Ne çok kiloluyum ne de çok zayıfım . Orta halliyim .  Yüzüm  yuvarlak , burnum   hafif  uzundur . Ben beş çocuklu bir ailenin  en küçüğüyüm .  Çok fazla  kahkaha atmayı seven biri  değilim . Ruh halim ise genelde  orta hallidir . Bazen  mutlu olurum , bazen karamsar olurum . Bu o günkü yaşadığım olaylara bağlı olarak değişir .

Toplum içinde çok fazla konuşmayı seven biri değilim .  Yeri ve zaman gelince konuşmayı severim .  Dilimi etkili ve güzel kullanmaya özen gösteririm . Konuşmak için konuşmayı sevmiyorum . Gerçekten konuştuğum şeyler insanların işine yarıyorsa konuşmayı tercih ediyorum . İnsanlara akıl vermeyi  seven bir değilim . Çünkü ben de nasihat almayı çok seven biri değilim . Elbette tatlı bir dille ailem , öğretmenlerim beni yönlendirebilir fakat bu akıl vermek  gibi olursa bu  durumda çok sinirleniyorum .  Ben yapılan iyiliklerin gizli kalmasını seviyorum . Çünkü bence böyle davranmak daha erdemli bir davranıştır . Arkadaşlarım ile genelde  iyi geçinirim . Çok çalışkan biri değilim ama elimden geldiği kadar da derslerime çalışıyorum . Arkadaşlarım başlarda beni fazla sevmemişlerdi  fakat daha sonra tanıyınca  beni sevmeye başladılar .

Ben de arkadaşlarımı çok seviyorum . Onlar ile vakit geçirmek çok eğlenceli oluyor. Asık suratlı biri değilim  fakat çok fazla da gülen biri değilim. Bunun için kendimi seviyorum ve kendimle barışık bir insanımdır  diyebilirim.

27 yorum:

  1. harika olmuş değiştirerek yazdım ama efsane bir şey olmuş sayende yüksek bir not alacağıma inanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. bananeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee valla billa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sananeyse niye siteye girdin ve okudun

      Sil
  3. Tam beni anlatmış lan isimi fln değiştirerek yazdım geri kalan ben zaten .d

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Çok Teşekkür Ederim

    YanıtlaSil
  6. Faydası oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir şekilde

    YanıtlaSil
  8. Bu bilgilerin cogu bana ters ama fikir anlatis tarzi guzel tutar bu

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...