Kirli Bir Dünyada Niçin Yaşamak İstemezsiniz Konulu Hikaye

 

Kirli Bir Dünyada Niçin Yaşamak İstemezsiniz Konulu Hikaye

 

Kirli bir dünyada insanların hayatı tehlikeye girer ve salgın hastalıklar hızla yayılmaya başar. Bunun sonucunda da insan yaşamı son bulur. Kirli bir dünyada nefes dahi alınamaz. Bunun için çevremizi temiz tutmalıyız ve kendi elimizle kendi sonumuzu getirmemeliyiz. Hani şöyle bir söz vardır ya: “Doğa ile savaş halindeyiz kazanırsak kaybedeceğiz diye gerçekten de durum bu haldedir. 


Doğayı gün geçtikçe daha da kirletiyoruz ve bunun zararı ise en çok biz insanlara olacak. Kirli bir dünya kirli bir ruh demektir aynı zamanda. Kirli bir dünyada herkes sorumluluklarını yerine getirmez ve her yer pislik içinde  kalır. Pisliğin olduğu yerde ise temiz hava yoktur. Temiz havayı içimize çekemediğimiz için hastalanırız ve hastalığımız gün geçtikçe ilerler ve hayatımız son bulur.

 

Hikayemiz ise şu şekildedir:

 

Kirli Çevre Kirli Ruhlar

 

Sabah uyandığımda  okula doğru yürürken bir gurup gencin elindeki içecek  kutularını çevreye attığını görünce içim cız etti. Zaten her yer pisti ve her yerde içecek kutuları atlıydı. Bir de genç insanların buraları daha çok kirletmesi beni çok üzdü. Okula vardığımda bu durumu öğretmenime söyledim. Öğretmenim de öğle arası  sınıftaki diğer arkadaşlarımızla birlikte okulun çevresinde ne kadar  atık varsa hepsini bize toplattı ve ben de bu işi seve seve yaptım.

 

Çünkü kirli bir çevrede yaşamak insanın bir zaman sonra ruhunu da kiletiyordu ve kişiler daha mutsuz oluyordu. Kirlilik yeni bir kirliği doğuruyordu. Oysa temiz bir çevrede yaşamak varken neden kirletiyordu insanlar çevreyi. Bunu düşündüm ve okul çıkışı hemen kütüphaneye gittim. Kirli bir dünyada yaşarsak ne gibi olaylar ile karşı karşıya gelebileceğimizi öğrendim ve o günden sonra çevremde çöp atan her kişiyi uyardım.

 

Doğaya fayda sağlayan kurum ve kuruluşlara her zaman destek oldum ve temiz bir çevre için elimden gelen fedakarlığı gösterdim. Çünkü kirli bir çevrede yaşamak beni mutsuz ederdi ve kendimi de pislik içinde kalmış gibi hissederdim. Okul olarak çevre temizliğine verdiğimiz önem gittikçe arttı ve okulumuz en temiz okul seçildi.

1 yorum:

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...