Hayatta Başarılı Olduğunuz Bir Durumunuzu Anlatınız.

 

Hayatta Başarılı Olduğunuz Bir Durumunuzu Anlatınız.


Kalabalık bir ailede dünyaya geldiğim için annem ve babam hepimize ayrı ayrı zaman ayıramıyordu ne yazık ki. Bunun için de herkes kendi çaresine bakıyordu. Ablalarım, kardeşlerim ve ben güzel bir ailemiz vardı ve hepimiz derslerimize elimizden geldiği kadar çalışıyorduk ama hepimiz aynı seviyede değildik. Mesela en çalışkan olan küçük kardeşim vardı. Ablalarım ise çalıştıkları için benden daha başarılıydı. Ben ise kendime hiç güvenmiyor ve hep geride görüyordum. Ablalarım sıra ile üniversiteyi kazanmış, gitmiş ben ise henüz birinci yılımda istediğim yeri kazanamamıştım. 


Çünkü küçüklüğümden beri kendimi eksik hissediyor ve bir şey başaramam diyordum ama her şeye rağmen azimle çalışmaya, alın teri dökmeye devam ediyordum ve ettim de. Hem de sonuna kadar çalıştım. Liseyi bitirdiğimin ikinci yılında tekrar sınava girdim ve Öğretmenlik kazandım. Bu benim için büyük bir başarı olmuştu. Ondan sonra gözüm açıldı ve bir daha kendime güvensizlik durumu yaşamadım. Hep çok çalıştım, üniversite de bölüm ikincisi oldum ve başarı ile mezun oldum. İyi bir öğretmen, iyi bir insan oldum kendimce. 


Bu benim için büyük bir başarıdır ve büyük bir mutluluk kaynağıdır. Yapamam diye bir şey olduğuna inanmıyorum. Allah herkese mutlaka bir alanda yetenek vermiştir. Yeter ki o yeteneğimizi fark edelim ve üzerine gidelim. Benimki çocuk sevmek, çocuklara iyi öğretmen olmak ve onların dilinden anlamakmış. Şu anda hem başarılı bir insan olduğum için, hem de mesleğimi severek yaptığım için çok mutluyum. Kendimi geliştirmeye ve çalışmaya devam ediyorum. Aşırı konfordan uzak durarak daha yeni başarılara koşmak istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...