İçimdeki Müzik Kitabında Geçen Özlü Sözler

 

İçimdeki Müzik Kitabında Geçen Özlü Sözler


On bir yaşındaki Melodi'nin hastalığının adı  beyin felcidir. Yürüyemiyor, konuşamıyor, tekerlekli sandalyeye mahkum.  Melodi’nin beyni ise çok gelişmiştir. Kitapta Melodi’nin tüm zorluklara rağmen neleri başardığına değinilir. Okunması gereken duygusal bir kitaptır. Hem duygusal, hem komik, hem de ders çıkarılması gereken bir kitaptır.


İçimdeki müzik kitabında geçen özlü sözler şunlardır:


“Sonsuza dek çocuk kalmak bazılarının sandığı kadar güzel değildir.”

“Bazı insanlar dişlerine tel taktırır. Bazı insanlar bacaklarına tel taktırır. Bazıları için tel, işe yaramaz bu yüzden renkli tekerlekli sandalye ve yürüteçlere ihtiyaç duyarlar. Sadece bozuk dişlere sahip olduğun için şanslı bir kızsın bunu unutma.”

“Hayatımda hiçbir öğretmen sınıfta biriyle konuşuyorum diye beni uyarmamıştı! Bu dünyadaki en güzel duygu olabilirdi! Diğer çocuklar gibi hissediyordum.”


“Sorunsuz yetilere sahip olan bizler, sadece bağışlanmış kişileriz.”

“Müzik çok güçlüdür genç arkadaşlarım,” dedi. “Bizi anılarımıza götürür. Ruh halimizi etkiler ve karşılaştığımız problemlere karşı alacağımız tavrı belirler."

“ -Kızınızda beyin felci var Bayan Brooks.’

- Kızımın rahatsızlığının adını biliyorum doktor.

- “Ama bir insan teşhis tablosundaki isimlerden çok daha fazlasıdır.”

“Herkes kendisini ifade etmek için kelimeleri kullanıyordu. Ben hariç. Ve eminim ki tüm bu insanlar kelimelerin gücünün farkında değildi. Oysa ben farkındaydım.”


“Vücudunun nasıl göründüğü ile beyninin nasıl çalıştığı arasında bir bağlantı yoktur. Aynaya baktığında bunu anlıyor olman lazım.”

“Tüm çocuklar özeldir.”

“Bu arada bu kelimeden nefret ediyorum. Özürlü.”

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...