Arkadaşlarınızla Oynadığınız Sokak Oyunlarından Hiç Unutamadığınız Bir Tanesini Seçip Anlatınız.

 

Arkadaşlarınızla Oynadığınız Sokak Oyunlarından Hiç Unutamadığınız Bir Tanesini Seçip Anlatınız.


Sokak oyunları oyunları çocuklar çok mutlu eder ve bu çocuklar bu sayede sosyalleşir ve kendilerini daha iyi ifade etmeye başlar. Körebe, çelik-çomak, gömme çelik, kemik, saklambaç, kazık, dokuz kiremit, beş taş, dokuztaş, yağ satarım bal satarım, İstop, Renkli İstop, mendil kapmaca, yakan top gibi oyunla sokak oyunları arasında yer alır.


Sevgili Öğretmenim, değerli sınıf arkadaşlarım,


Benim hiç unutamadığım oyunlardan bir tanesi şudur. Bundan bir yıl önce mahallemizde mahalle çocukları ile saklambaç oynamıştık.  Hep birlikte bu oyunu oynamak çok eğlenceli olmuştum. Ben ebe olan kişi olmuştum ve saklanan herkesi de saklandığı yerden bulmuş ve kimsenin söbe yapmasına izin vermemiştim. Bu da  benim için büyük bir başarı olmuştu ve acayip keyif almıştım. Çünkü bir arkadaşım bile söbeleyemedikleri için bana sinir olmuştu ve bu da bana ayrı bir zevk vermişti. Bu benim hiç unutacamayacağım sokak oyunlarından bir tanesidir.

 

Sevgili öğretmenim,

Bir de arkadaşlarımla evimizin önünde futbol oynamıştık. Karşı takım bizi yenmişti ve ben  ve arkadaşlarım da bu yenilginin intikamını almak için ertesi  hafta tekrar gurupları kurduk ve karşı takıma çok sayıda gol attık. Onlar kaybetti ve bu defa biz kazanmıştık ama babam hepimize de sarı leblebi ve gazoz ısmarlamıştı. Bu da arkadaşlarımı ve beni çok mutlu etmişti. Sonuçta oyun için üzülmeye, kırılmaya değmezdi. Babamın biz oyun oynarken bize böyle güzel şeyler alması beni ayrıca duygulandırmıştı. Bu da hiç unutamadım anlardan biridir. Anlatacaklarım bunlardır. Dinlediğiniz için çok teşekkür ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...