Hangi Durumlarda Kendinizi Mutlu Hissedersiniz? Söyleyiniz.

 

Hangi Durumlarda Kendinizi Mutlu Hissedersiniz? Söyleyiniz.


İnsan her zaman mutlu olamaz. Çünkü sürekli mutluluk ya da mutsuzluk diye bir şey bizlerin doğasında yoktur. Hayatımızda hem güzel günlerimiz hem de  acı günlerimiz olacaktır ve bu da hayatın doğal akışı içerisinde olması gereken şeylerdir.


Hangi durumlarda kendimi mutlu hissettiğim konusunda ise şunları söylemek isterim. Ailemle hafta sonları aynı sofrada kahvaltı yaptığımız zaman, birlikte pikniğe gittiğimiz zaman, kitap okuma saatleri düzenlediğimiz zaman, babamla evin bahçesinde çalıştığım zaman kendimi çok mutlu hissediyorum. Kısacası ailemle olan her şey beni mutlu ediyor. Onların beni sevmesi, başımı okşaması ve beni yargılamadan önce dinlemeleri beni çok mutlu ediyor. 


Arkadaşlarımla dışarıda oyunlar oynamak ve yorulana kadar oynamaya devam etmek sonra eve gelip duş alıp güzel bir uyku uyumak beni mutlu ediyor. Hayvanlara yardım etmek, yaşlı insanlara yardım etmek, maddi durumu olmayan insanlara gösteriş yapmadan ailemle iyiliklerde bulunmak beni çok mutlu ediyor. Bir arkadaşım bir alanda başarılı olduğu zaman mutlu oluyorum.


 Seyahat ettiğim zaman, denizde yüzdüğüm zaman, futbol oynadığım zaman, arada bir ailemle ve okulca özel günler yapıldığı zaman çok mutlu oluyorum. Bir işi başardığımda,  kimseye kötülük etmediğimde, insanlara tartışmadığımda, yalan söylemediğimde, dürüst olduğumda kendimi daha iyi ve daha mutlu hissediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...