Hasta Olduğunuzu Düşünerek Ziyaretinize Gelenlerle Aranızda Geçen Duygusal Ortamı Anlatan Bir Hikaye Yazınız.

 

Hasta Olduğunuzu Düşünerek Ziyaretinize Gelenlerle Aranızda Geçen Duygusal Ortamı Anlatan Bir Hikaye Yazınız.


Sabah uyandığımda acı bir boğaz ağrısı ile kalktım. Boğazım o kadar kötü ağrıyordu ki her yutkunduğumda canım acıyordu. Sanki boğazıma bıçak saplanmış gibi ağır ve acı bir ağrı hissediyordum. Geceden beri ateşim çok olduğu için annem yanımdan ayrılmamıştı. Ateşim düştüğü zaman da uyumaya gitmişti. Hem öksürüyor, hem de boğaz ağrısı çekiyordum. Boğazımdaki ağrı kulaklarıma kadar vuruyordu. Yutkunduğumda kulaklarım da ağrıyordu. 


Hemen doktora gittik ve doktor antibiyotik başlattı. Okuluma bir hafta gitmedim. Ödevlerimi ise arkadaşım Elif getirdi.  Okuldaki öğretmenlerimizi ve arkadaşlarımı çok özlemiştim. Ben bunları düşünürken kapımız çalındı ve annem kapıyı açtı. Gelen sınıf arkadaşlarımdı. Ahmet, Berkay, Emine, Fatma ve Sude gelmişti. Onları görünce çok heyecanlandım ve çok duygulandım. Bana kocaman çiçek yaptırmışlardı. Ben okulda olmadığım zamanlar çok sıkılmışlar ve çok üzülmüşler. Hepsi ile göz teması kurdum ve hepsini çok sevdiğimi söyledim. Onlar da beni çok sevdiklerini söyledi ve bana sarıldılar. Bundan sonra daha dikkatli ol ve hasta olma diye gülüştüler. Ben de güldüm. 


Annem yaptığı sıcak kurabiye, kek ve yaş pastadan getirdi. Yanına da evde yaptığı vişne suyundan getirdi ve arkadaşlarıma ikram etti. Bir güzel yedik hepsini. Daha sonra arkadaşlarımın gitme vakti geldi. Hepsine sarıldım ve ayrılırken gözümden bir  damla yaş geldi. İyi ki beni seven arkadaşlarım var dedim ve daha sonra yatağıma geçip dinlenmeye devam ettim.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...