Bir Hayvan Olmak İsteseydiniz Hangi Hayvan Olurdunuz Neden Konulu Konuşma

 

Bir Hayvan Olmak İsteseydiniz Hangi Hayvan Olurdunuz Neden Konulu Konuşma


Her hayvanın kendine göre özellikleri, avantajları ve dezavantajları vardır. Hayvanlar doğanın bir parçası ve tamamlayıcısıdır. Aslan, kaplan, kuş, karta, inek, koyun, keçi, kurt, köpek ve daha sayamayacağımız binlerce hayvan vardır.

 

Sevgili öğretmenim, değerli arkadaşlarım,

Ben bir hayvan olmak isteseydim aslan olmak isterdim. Aslan tercihim olmasaydı da kuş olmak isterdim. Aslan olmak isterdim çünkü aslanlar gücü temsil eden hayvanlardır. Güç onlardadır, genelde kahraman onlardır ve korkak değillerdir. Güçlü oldukları için herkes onların peşinden koşar ve onun gözüne girmek için çalışır. Bende  güçlü olmak, sevilmek ve sayılmak isterdim.  Aslan; kuvvet ve kudreti simgeler, aynı zamanda güneşin ve aydınlığın da temsilcisidir. İşte tüm bunlardan dolayı aslan olmak isterdim.

 

Sevgili öğretmenim,

İkinci tercih olarak ise kuş olmak isterdim. Kuşlar ise özgürlüğü ifade eder. Kimseye hesap vermeden göklerde özgürce uçabilmek, kimsenin esareti altında yaşamamak isterdim. Kuşlar ayrıca arayış içindeki insanı da sembolize etmektedir. Bunun için kuş olmak isterdim. Konudan anladıklarım ve anlatacaklarım bunlardır. Dinlediğiniz için teşekkür ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...