Kadına Şiddet ve Cinayetlerle İlgili Nasıl Bir Türkiye Hayal Ediyorsunuz?

 

Kadına Şiddet ve Cinayetlerle İlgili Nasıl Bir Türkiye Hayal Ediyorsunuz?


Kadına el kaldıran erkek aslında aciz olan, kendine güveni olmayan, öfkesine hakim olmayan kimsedir. Kadına el kaldırmak güç göstergesi değil güçsüzlüğün kanıtıdır. Kadına şiddet ve kadın cinayetleri ile ilgili şöyle bir ülke hayal ediyorum. Kadınlarımızın zorbalığa maruz bırakılmadığı, onların canının yanmadığı, aldatılmadığı bir Türkiye istiyorum. İnsana insan olduğu için değer verilen, kadına kadın olduğu için onun saçının teline bile kıyamayan nezaket sahibi erkeklerin olduğu bir Türkiye hayal ediyorum.

 

Sevgili öğretmenim,

Ülkemizde ne yazık ki kadınlara gereken değer verilmemektedir. Onları aşağılayan, onları cinsel obje olarak gören eğitimsiz ve cahil düşüncede olan kimseler onlara her türlü kötülüğü yapmaktan asla çekinmiyorlar. Özellikle de boşanma aşamasında eşleri tarafından katledilen kadınlarımız   ne yazık ki ülkemizin acı bir gerçeğidir. Üstelik çocuklarının önünde eşlerine her türlü işkence yapan erkekler insanlıktan nasibini almayan kimselerdir. Ben böyle bir ülke istemiyorum. Ülkemin daha aydın, daha medeni olmasını istiyorum. Kadınları aşağılamayan, onlara hak ettiği değeri veren ve onları tepesinde taşıyan kişilerin olmasını istiyorum. Kadınlar olmadan toplum gelişemez. 


Bir toplumu ileriye götürecek olan, geliştirecek olan kıymetli kadınlarımızdır. Onlar sevilmeli, korunmalı ve onlara gereken değeri fazlası ile verilmelidir. Hayalimdeki Türkiye böyledir.  Kadın bir yoldaştır aldatmayın, kadın bir ışıktır söndürmeyin, kadın bir umuttur yok etmeyin, kadın bir annedir öldürmeyin. Tüm kadınlarımızı sevgi ve saygı ile selamlıyorum. Anlatacaklarım bunlardır. Dinlediğiniz için teşekkür ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...