Hangi Sporu Daha Çok Takip Edersin, Futbol Mu Basketbol Mu? Neden?

 

Hangi Sporu Daha Çok Takip Edersin, Futbol Mu Basketbol Mu? Neden?

 

Herhangi bir spor dalı ile ilgilenmek insanın bedenine ve ruhuna ilaç gibi gelmektedir. Gün içindeki stresimizi spor yaparak atarız ve kendimizi daha rahat ve daha mutlu hissederiz.

 

Sevgili öğretmenim,

Benim en çok sevdiğim spor dalı futboldur. Basketbol da ara sıra oynarım ama basketbola fazla ilgim yok. Futbola ilgim çok fazla. Çünkü küçüklükten beri futbol oynarım ve ayrıca futbola yeteneğim de var. Bunun için babam beni hafta sonları futbol okuluna götürüyor ve orada futbol oynuyorum ve böylece kendimi daha iyi geliştiriyorum. Gelecekte iyi bir sporcu yani iyi bir futbolcu olmak istiyorum. Dünyada tanınmış futbolculardan olmak istiyorum. En çok sevdiğim futbolcu ise Ronaldo, Messi, Arda Güler, Icardi gibi futbolculardır. Onlar gibi olmak istiyorum ve dünyada tanınmak istiyorum. Futbol oynamak beni her zaman mutlu etmiştir.

 

Sevgili Öğretmenim,

Defansta iyi bir oyuncuyum. Bunu çevremdeki insanlar da fark ediyor. Çünkü futbol benim hayatımın anlamı.  Futbolun içinde heyecan var, kazanma duygusu var, birlik, beraberlik ve dayanışma var. Ekiple yapılan bir spor olduğu için, ortak sevinçler, ortak üzüntüler olduğu, rekabet olduğu için, hırs olduğu için, için futbolu çok seviyorum. Çünkü futbol demek aynı zamanda arkadaşlarının olması, daha çok sosyalleşmen demektir. Sağlığım izin verdiği sürece hayatım boyunca futbol oynamaya devam edeceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...