En Sevdiğiniz Müzik Türü Hakkında Konuşun.

 

En Sevdiğiniz Müzik Türü Hakkında Konuşun.

 

 Genel olarak her türden müziği severim ama ağırlıklı  olarak sevdiğim müzik türü  Pop müziğidir. Pop müzik dinlediğim zaman kendimi daha heyecanlı ve daha mutlu hissediyorum. Pop müzik  benim hayatımın bir parçasıdır. Bunda genç olmanın da etkisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü gençli duyguları, coşkusu bir başka oluyor. Pop dinleyince kıpır kıpır oluyorum. Hayallerimi, amaçlarımı gerçekleştirmek için müzik dinlemeye bayılıyorum. Pop müziğin temel özellikleri, enstrümantal kısmın sadeliği, ritim, vokal vurgusudur. Pop müzikteki ana ve pratik olarak tek beste biçimi şarkıdır. Şarkılar mısra ve nakarat şemasına göre inşa edilmiştir. Bir pop şarkısı basit, okunması kolay melodiler gerektirir.

Sevgili Öğretmenim,

Pop müzik tarzını çok seviyorum. Hem gündelik yaşamla ilgili, hem aşkla ilgili, hem de akılda kolay kalabildiği için pop müzik dinliyorum.  Bazen duygusal pop müzikler, bazen hareketlendirici pop müzikler beni hayata bağlıyor.. Çünkü pop müzik  benim ruhumu ,iyileştiriyor. Mesela yorgun olduğum  ve moralsiz olduğum zamanlarda beni tekrar kendime getiren müzik türü pop müzik türüdür ama içinde kalitesiz olanları vardır.

 

Bu konuda da seçici davranıyorum. Çünkü her pop müziğinin sözleri bazen  çok kalitesiz olabiliyor. Ben içinde kaliteli mesajlar veren, kaliteli sanatçıları dinlemeyi çok seviyorum. Ajda Pekkan,  Tarkan vb gibi sanatçılar benim en çok sevdiklerim arasında yer alır.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...