“Mal Cimrilerde, Silah Korkaklarda, Karar da Zayıflarda Olursa İşler Bozulur.” Sözü İle İlgili Kompozisyon Yazınız.

 “Mal Cimrilerde, Silah Korkaklarda, Karar da Zayıflarda Olursa İşler Bozulur.” Sözü İle İlgili Kompozisyon Yazınız.


Allah cimri insanları asla sevmez. Çünkü cimriler sahip olduğu şeyleri başkaları ile paylaşmayan ve hep bana diyen kimselerdir. Ben zengin olayım, ben mutlu olayım, ben her şeye sahip olayım diyerek sadece kendilerini düşünen zavallı kimselerdir onlar. Mal cimrilerde olursa cömertlik diye bir şey olmaz ve insanlar zor durumda kalır. Kardeşlik duygusu oluşmaz, sevgi olmaz.


 Mal cimrilerde olmamalıdır. Mal cömert insanlarda olursa anlam kazanır ve kardeşlik, dostluk ortaya çıkar. Silah da korkaklarda olursa vatan elden gider ve başka ülkeler kendi ülkemizi işgal eder ve korkakların yüzünden bağımsızlığımızı kaybederiz. Onun için silah da korkakların elinde olmamalı, cesur insanların elinde olmalıdır. Kararı zayıf insanlar verirse yönetim de iyi olmaz ve yaşanılan ülke gelişmez, geriler ve yok olmaya başlar.  Bundan dolayı mal cömertlerin elinde olmalıdır ve cömert insanlar yetiştirilmelidir bu insanlar dünyaya yön versin, dünyayı daha güzel bir yere dönüştürsün. 


Cesur insanlar olsun ki girişimci ruhları ile güzellikler ortaya çıkarılsın. İradesi güçlü olan insanlar olsun ki kararlar doğru verilsin ve  geri dönüşü olmayan yanlışlar yapılmasın.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...