Sevgiliye Özlü Sözler

 Sevgiliye Özlü Sözler


Sevmek, sevilmek çok güzel duygulardır. İnsanı hayata bağlayan en önemli şeylerden biri onu seven birinin olmasıdır. Bu sevgi kaş ile göz ile değil yürek ile olmalıdır. Sevdiğine sadık kalabilmektir önemli olan. Onun elini hiç bırakmayacaksın ömrünün sonuna kadar. İyi günde ve kötü gün sözleri lafla değil uygulama ile gösterilecektir. İşte bunun için sevmek güzel bir şeydir.


Sevgiliye özlü sözler de şunlardır:


"Ruhlarımız her ne ise, onunki ve benimki aynı." Emily Bronte

“Kelebek misalidir aşk; Anlamayana ömrü günlük, Anlayana bir ömürlük!” - Nazım Hikmet

"Herkes fazlasıyla sevmiş. Ben eksikleriyle sevmiştim oysa!" Özdemir Asaf

Desem ki, Sen benim için hava kadar lazım, ekmek kadar mübarek, su gibi aziz bir şeysin." Cahit Sıtkı Taranca

"Birbirimizi hep gülümseyerek karşılayalım, çünkü gülümsemek aşkın başlangıcıdır." Rahibe Teresa

"Sevgi ve şefkat lüks değil, ihtiyaçtır. Onlar olmadan insanlık yaşayamaz." Dalai Lama


“"Düşlerimden öp beni. Belki sen kokar yarınlarım." İlhan Aktaş

“Öyle herkesi sevmeyeceksin. "Seviyorum" demeyeceksin! "Seni seviyorum" diyebilmek için gerekirse bir ömür bekleyeceksin.”  Can Yücel

“"Gitmekle gitmek olmazmış. Gönlün kalır, aklın kalır anıların kalır." Cemal Süreyya

"Her sevdiğinizde, sonsuza kadar sürecekmiş gibi derinden sevin." Audre Lorde

“Benimle ömür geçer mi ki dedim. "Senle geçirmeye ömür yeter mi?" dedi. İşte bu bana bir ömür yetti.”  Özdemir Asaf.

“Gidecek yer her zaman vardır. Asıl mesele ömürlük kalacak yüreği bulmak..”. -Sümeyye Yurtsever

 

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...