Hayalinizdeki Toplum Nasıldır?


Hayalinizdeki Toplum Nasıldır?

Hayalimdeki toplumun şöyle olmasını isterdim :   İnsanlar arasında barış  ve kardeşliğin olmasını isterdim . Yüzüne gülüp de arkandan kuyunu kazmayacak insanların olması beni çok mutlu ederdi .

 İnsan haklarına , eşitliğe , adalete önem veren ve bunu yaşamında da uygulayan bir toplumda yaşamayı çok isterdim . Rüşvetin,  iltimasın olmadığı , liyakatin olduğu  bir toplumda yaşmak isterdim . Güçlünün güçsüzü ezmediği bir toplumda yaşamak isterdim . Yalan söylenmeyen , güvenilir insanların olduğu bir dünyada yaşamak beni onure ederdi . Kimsenin ekmeği ile oynamayan insanların olması çok iyi olurdu .  Şu üç günlük dünya için insanların fırıldak olmadığı bir toplumda yaşamak isterdim .

Hoşgörünün olduğu,  insanların birbirine ön yargılı yaklaşmadığı  farklıların bir bütün olduğu anlayışının olduğu bir toplumda yaşamak isterdim .

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...