Annenize Mektup Yazınız .


Annenize Mektup Yazınız .

Beni dünyaya getirmeden önce  çeşitli zorluklar yaşayan , benim doğum anımda sancılara maruz kalan  ama yine de benden vazgeçmeyen canım annecim . Sen benim bu dünyada en çok sevdiğim , bakmaya doyamadığım , o güzel saçlarını taramaya kıymadığım en  değerli canımsın . Kıymetli annem , bizi çok büyük imkansızlıklar içinde büyüttün .

Babamı küçük yaşta kaybettiğimiz için sen bize hem ana hem baba oldun . Bizi bırakıp başka yerlere gitmedin . Yeniden evlenmeyi aklından bile geçirmedin . Çünkü senin önemli olan ben ve kardeşlerimdi . Çünkü sen bizi bu dünyada koşulsuz ve en çok seven kimsesin . Senin hakkını hiçbir zaman ödeyemem . Çünkü anne hakkı ödenemez  ki canım anneciğim . Babam hayatını kaybettikten sonra senden başka kimse bize sahip çıkmadı canım anneciğim . Ama sen hep bize dayandın , bizden güç aldın ve bizi bu günlere getirdin . Şimdi ben de senin gibi iyi bir anne olmaya çalışıyorum çocuklarımıza . Seni örnek aldım çünkü . Ben de senin gibi çok ama çok seveceğim çocuklarımı .

Seni çok ama çok seviyorum gülen gözlerine , o umutlu bakışlarına doyamadığım annem . En kısa zamanda yanında olacağım . Ellerinden öperim , sevgi ve saygılarımla .

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...