Kardeşimiz Otizmli Olsaydı Ona Nasıl Davranılmasını İsterdik ?


Kardeşimiz Otizmli Olsaydı Ona Nasıl  Davranılmasını İsterdik ?

Otizmli olan binlerce çocuk vardır . Bu çocuklarımızın hepsi  sevgiye muhtaç değerli çocuklarımızdır . Onlar bizim canımızdır . Kardeşim otizmli bir  çocuk olsaydı  insanların ona tuhaf  tuhaf bakmasını istemezdim . Ona karşı daha sabırlı olunmasını  isterdim . İnsanların onu anlamalarını ve kendilerini kardeşimin yerine  ve  benim  yerime  koymalarını  isterdim . Yani empati kurmalarını isterdim . Kardeşim hiç yerinde durmadığı için devamlı bir şey peşindedir ve yerinde hiç durmamaktadır . Onun için de annem ve ben onu korumak için devamlı koşturuyoruz ve ona asla zarar gelmesini istemiyoruz . Çünkü o bizim canımız , her şeyimiz .

Kardeşim yerinde hiç durmadığı için onu takip etmek zorundayız .  O yüzden de annem ve ben fazla bir yere çıkamıyoruz  ve misafirliklere katılamıyoruz . Annem ve ben  buna  çok üzülsek de kardeşim  için her şeyi yaparız . İnsanların kardeşim otizm hastası olduğunu bizi evine  çağırmalarını ve bizi anlamalarını beklerim . Evleri dağılsa bile kardeşime kızmamalarını ve onun halini anlamalarını isterim . Çünkü o gerçekten çok güzel ve çok tatlı bir çocuk . O da hasta olmak istemezdi belki  ama Allah'tan gelene karşı gelemeyiz ki çünkü bunun da bir imtihan olduğunu düşünüyoruz annemle birlikte .  Allah'ımın bir gün kardeşimi  iyileştireceğine inanıyorum ve ona sürekli ,  geceleri bir köşede sessizce ağlayarak dua ediyorum . Çünkü Allah'ım benim sesimi duyuyor ve beni seviyor biliyorum . Çünkü o tüm insanları seven büyük bir yaratıcıdır .  Ben kardeşimi  dışarıya çıkardığımda arkadaşlarımdan bazıları onunla dalga geçiyor ve benim canım yanıyor keşke onlar da böyle yapmasa ve kardeşimi çok sevseler . Çünkü kardeşimi ben çok seviyorum ve onu asla bırakmayacağım .

 Hayatta nerede ne zaman nasıl bir şekilde başımıza ne geleceği belli olmaz . Bunun için çok şımarmamak hasta insanlarla dalga geçmemek gerekir . Herkesin   onu anlamasını ve onu bağrına basmalarını istiyorum . Çünkü onun yeni doğmuş bebekten bir farkı yok . Çünkü neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmiyor lütfen o ve onun gibi tüm çocukları anlayın ve onlara karşı hep sabırlı olun . Tüm otizmli çocukların ailelerine ve diğer yakınlarına Rabb'im yardım etsin ve onlara kolaylıklar ve sabırlar diliyorum .

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...