Son Pişmanlık Fayda Etmez Atasözü İle İlgili Kompozisyon

Son Pişmanlık Fayda Etmez Atasözü İle İlgili Kompozisyon

Her işin bir zamanı ve bir kritik dönemi vardır . Eğer işler zamanında yapılmazsa istenilen sonuca da ulaşılamaz . Daha sonra kendinizi ne kadar yerseniz yiyin vakit geçmiştir ve son pişmanlık fayda vermez .  Bundan dolayı işler her zaman  zamanında  yapılmalı ve sonra keşke şöyle yapsaydım keşke böyle yapsaydım demek zorunda kalınmamalı .

 Örneğin; TEOG sınavına hazırlana sekizinci sınıf öğrencisi Ayşe  girdiği birinci Teog sınavında gayet güzel bir puan almasına rağmen ikinci  bölüme iyi bir şekilde çalışmaz ve çok kötü bir puan alır . Eğer ikinci bölüme de birinci bölümdeki gibi çalışsa çok iyi bir puan alacak ve neden çalışmadım diye bir pişmanlık yaşamayacaktı . Fakat artık iş işten geçmiş ve  Teog sınavı bitmiştir . Eğer Ayşe ikinci bölüme de zamanında çok iyi çalışıp , kendini boşlamasaydı güzel bir puan alıp istediği lisede okuyabilecekti ama sonuç ne yazık ki böyle olmadı . Sizler de sonradan pişman olmamak için sınavlarınıza zamanında çalışın . Ah, vah dememek için , bir şansım daha olsaydı dememek için lütfen her şeyi yeri ve zamanında yapmaya gayret edin . Diğer bir örnek ise şudur : Gençlik yıllarında hiç çalışmamış , mal mülk sahibi olmamış bir insan yaşlandığı zaman çok zor durumlar yaşar ve keşke gençlik yıllarında vaktimi boşa geçirmeseydim der lakin yıllar boşa akıp gitmiştir ve artık son pişmanlığın kendisine hiçbir faydası olmayacaktır .


Sonra pişman olmamak için lütfen demiri tavanında dövün , yani her şeyi  yeri ve zamanında yapın .

2 yorum:

  1. Kısa dedim cok usun

    YanıtlaSil
  2. Hiç yorum yapılmamış ilk yorumu ben yaptım ohaaaaa bu bir ilk💯💯🇹🇷🇹🇷💙♥️💯🕳️💙💛💗🩷❤️‍🩹♥️💗🩷🤎🤍❤️‍🔥💌👄🦷🦾🦿🦶💀💀💀💀💀

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...