Benim Öğretmenim

Özet : "Benim öğretmenim" konulu kompozisyon örneği 

    Öğretmen hayatı bize öğreten bizi hayata hazırlayan , bilgimizi kültürümüzü geliştiren en değerli insanların başında gelir . Hepimizin hayatında derin izler bırakan en az bir öğretmenimiz olmuştur . Benim de hayatımı etkileyen bana hem hayata dair hem de derslerim ile ilgili çok şey öğreten öğretmenim oldu .

     Benim öğretmenin en başta çok sabırlıydı . Belki elli kere anlattığı bir konuyu anlamadım dediğimde çok yorulduğu yüzünden belli olmasına rağmen elli birinci kere yine anlattı . Benim öğretmenim çok sevecendi , bizlere yüksek sesle konuştuğuna hiç rast gelmemiştim . Şimdi büyüdüm her insanın ailevi vb. Sorunlar yaşayabildiğini biliyorum ama benim öğretmenim hiçbir zaman bize bunları hissettirmemişti . Belki de bu yüzden biz onu hiç hasta olmaz , hiç sinirlenmez , hiç zor durumda kalmaz zannediyorduk . Benim öğretmenim bizim için hem anne hem baba gibiydi . Çoğu derdimizi onunla rahatlıkla paylaşır o mükemmel insanda mutlaka bir çözüm bulurdu .


     Herkesin hayatında bir kahraman vardır . Benim kahramanım da öğretmenimdi . O bizim için bir süper kahramandı ve enerjisi , sevgisi hiç bitmezdi . 

7 yorum:

  1. Çok fazla yazım ve anlam hatası var ama hoş yinede, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bir azcık daha uzun olsa olurmu şey çünkü bizim okulda bu konuyla ilgili yarışma var en az 2 sayfa olsun dediler de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri kalanını da sen yaz zahmet olmazsa

      Sil
  3. Bence onun devamını sen getirmelisin

    YanıtlaSil
  4. Bence onun devamını sen getirmelisin

    YanıtlaSil
  5. Kendinden de bir şeyler kat bence yoksa kazansqn bile hakkın olamdana kazancaksin yinede sen bilirsin

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...