Gün İçinde Yaptığınız Etkinlerden Bazılarını Yazınız.

 

Gün İçinde Yaptığınız Etkinlerden Bazılarını Yazınız.


Gün içinde sabah kalkıp  önce kahvaltımı yapıyorum, daha sonra odamı temizleyip ödevlerimi yaptıktan sonra sokağa çıkıyorum ve arkadaşlarımla güzel oyunlar oynuyoruz. Dışarıda voleybol, basketbol ve daha çok futbol oynuyoruz. Mahallemizde kız arkadaşlarımızla da ip atlıyoruz, saklambaç oynuyoruz ve hep birlikte eğlenceli vakitler geçiriyoruz.  Soka oyunlarından yorulduğum zaman eve geliyorum ve hemen duş alıyorum.


 Daha sonra yemeğimi yiyorum ve yemeğimi yiyip dinlendikten sonra kitap okuyorum ve gün içinde her gün bir saat kitap okumaya mutlaka vakit ayırıyorum. Daha sonra bilgisayarımı açıp ülkemizdeki son dakika haberlerine bakıyorum, bilgisayardan ödevlerimi araştırıyorum ve sevdiğim bir  oyunu yarım saat kadar oynuyorum. Sonra evimizin bahçesine çıkıp çimenleri suluyorum. Ağaçlarımızı suluyorum ve bahçede olan domates ve salatalıklardan toplayarak onları eve götürüyorum.  Bazı günler babamla balık tutmaya gidiyoruz. Daha sonra tekrar dışarı çıkıp arkadaşlarımla bir araya geliyoruz ve ortak bir oyun kuruyoruz.


 Oyunlarımız oynamaya devam ediyoruz ve böylece zaman etkili ve verimli bir şekilde geçmiş oluyor. Hem daha sosyalleşmiş oluyoruz, hem sorumluluklarımızı yerine getirmiş oluyoruz hem de çok mutlu oluyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...