Evde Mi Dışarıda Mı Vakit Geçirmekten Hoşlanırsınız? Neden?

 

Evde Mi Dışarıda Mı Vakit Geçirmekten Hoşlanırsınız? Neden?


Evde vakit geçirmeyi de severim fakat daha çok dışarıda vakit geçirmeyi seviyorum. Çünkü dışarıda sevdiğim arkadaşlarımla birlikte oluyorum ve onlarla çeşitli oyunlar oynuyorum. Mesel a futbol oynuyorum, ip atlama oynuyoruz,  ya ğ satarım bal satarım oyununu oynuyoruz ve daha çok sayıda oyunlar oynuyoruz. Yorulduğumuz zaman pencereden annemden su istiyoruz ve tekrardan oynamaya devam ediyoruz. 


Sonra ailemin verdiği para ile arkadaşlarımla bakkala gidiyorum ve yiyecek bir şeyler alarak birlikte yiyoruz ve herke saldığı yiyeceği ortaya koyarak birlikte paylaşmayı öğreniyoruz ve böylece daha güzel bir zaman geçmiş oluyor. Sonra arkadaşlarımla otobüse atlayıp çarşıya gidiyoruz ve çarşıda bira gezdikten sonra kütüphaneye gidiyoruz. Kütüphaneden birer kitap alıp sessizce orada bir saat kadar okuyup kütüphaneden ayrılıyoruz.


 Çarşıda kendimize dondurma ve kuru yemiş alıyoruz. Sonra otobüse binip evlere dağlıyoruz ve harika bir gün geçmiş oluyor. Arkadaşlarımla oyun oynamak, onlarla çeşitli aktivitelere katılmak, okulca pikniğe ve sinemaya gitmek harika oluyor. Dışarıda vakit geçirmek insanı daha canlı yapıyor ve daha mutlu oluyorum. Bunun için dışarıda vakit geçirmeyi çok ama çok seviyorum diyebilirim.

 

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...