23 Nisan Coşkusu Konulu Hikaye

 

23 Nisan Coşkusu Konulu Hikaye


Bugün sabah uyandığımda çok heyecanlıydım. Dünden kalan yorgunlukla hemen kalktım, kahvaltımı yaptım, 23 Nisan kıyafetlerimi giydim ve okula doğru yürüdüm. Dünden çok yorgundum. Çünkü dün sınıfımızı bayraklar, balonlar ve çeşitli süslerle harika bir ortam haline getirmiştik. Sınıfın camlarına Türk bayrakları ve  Atatürk bayrakları yapıştırmıştık. Onun için hem yorgun hem de çok mutluydum. Okula doğru yol alırken okul bahçesinin veliler, öğretmenler, müdür ve müdür yardımcı ve tabi ki öğrenciler ile dolduğunu gördüm.


 Hemen koşarak arkadaşlarımın arasına karıştım. Türkçe Öğretmenimizin açılış konuşması ile 23 Nisan  başladı. Ben de 23 Nisan ile ilgili şiirimi okudum. Daha sonra gösteriler başladı ve gösterilerde ben de görev aldım. O sırada babamla göz göze geldim. Babam şehir dışında çalıştığı için geleceğini tahmin dahi etmiyordum. Gösterim sırasında babama baktım ve ikimizin de gözleri doldu. Daha sonra babama koştum ve ona sarıldım. Onun burada olduğunu görmek harika bir duyguydu. Gösteriler yapıldı, şiirler okundu ve herkes yavaş yavaş evlerine dağılmaya başladı. Babam da beni alarak doğru lunaparka götürdü. Babamla doyasıya eğlendik. 


Daha sonra babamla markete  gittik ve oradan istediğim çoğu şeyi aldım. Çok mutlu olmuştum. Bugün hem 23 Nisan çocuk bayramı, hem de babamın bana yaptığı sürprizdi. İki bayram birden yaşamıştım. Ne güzel bir duyguydu çocuk bayramının olması. Onun için Atatürk'e çok şey borçluyduk biz çocuklar.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...