Hayal Kurmayı Sever Misiniz? Oyun Oynarken Ne Gibi Hayaller Kurarsınız? Arkadaşlarınızla Paylaşınız.

 Hayal Kurmayı Sever Misiniz? Oyun Oynarken Ne Gibi Hayaller Kurarsınız.


Hayal  kurmak insanları mutlu eden, heyecanlandıran ve bundan zevk almasını sağlayan bir durumdur. Her çocuk hayaller kurar. Kiminin hayalinde uçan halıya binip diyar diyar  dünyayı dolaşmak vardır, kiminin kurşun askerleri gerçekmiş gibi canlandırmak, kiminin hayalinde ise uçan ayakkabılarını gemi olarak görmek ve ona binerek denizleri , okyanusları dolaşmak.

 

 Benim de kendime  göre hayallerim vardır ve o hayallerim ise şunlardır: Bir ormanda güzel bir perinin beni bulmasını isterim. Perinin  beni kucağına alarak dünyayı gezdirmesi, dünyadaki her çikolatan tatmak, çikolatadan tüm dünya çocuklarına dağıtmak. Peri ile birlikte uçarak dünyadaki kötü olan kişileri sihirli bir değnek ile yok etmek ve onların bir daha dünyamıza girmemesini, sağlamak isterim.  Pembe renkli güzel mi güzel bir  şapkam var. Bu şapkayı çok seviyorum. Şapkamın içine girerek uyumak isterim.   Şapkamın içinde küçük küçük odaların bulunmasını hayal ediyorum. Bu odalardan biri oyuncak odası olacak. O odanın içinde istediğim her oyuncağı hareket ettirebilecek ve konuşturacağım. Oyuncakların çocuklar ile ilgili şikayetlerini dinlemek isterim. Hangi oyuncaklar daha çok yere atılıp kırılıyor, hırpalanıyor onları konuşturarak duygularını ve düşüncelerini dinlemek isterim.






Şapkamın içindeki  bir odanın ise  istediğim her türlü yiyecekten olmasını hayal ederdim.  Bu yiyecekleri hiç bozulmadan yıllarca saklamak ve tüm çocuklara  dağıtmak istiyorum. Peri bile birlikte akşam olunca dağlık alanlara uçmak istiyorum. Ormanda yaşayan hayvanlarla konuşmayı hayal ediyorum ve aslanın sırtında koşarak göklere yükselmek istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...