Barış, Mutluluk, Dostluk, Çocuk Ve Gelecek İle İlgili Şiir Yazınız.

 Barış, Mutluluk, Dostluk, Çocuk Ve Gelecek İle İlgili  Şiir Yazınız.


İnsanlar istiyorum, güzel bakan, güzel gülen insanlar

Mutlu olan insanlar, mutluluktan uçanlar

Çocuklar istiyorum ,içi sevinç ile dolu bir sofrada aynı ekmeği paylaşan çocuklar

Barış istiyorum içinde savaş kalıntılarının olmadığı, yüreklerin korkusuzca atabildiği


 

Ben bir çocuğum, öyle sıradan bir çocuk işte

Saçlarım siyah, gözlerim yeşil, bakışlarım masum

Bahtım da siyah olmasın diye

Dostluk istiyorum, kardeşliğin her daim olduğu, herkesin birbirine güvendiği.


 

Geleceğimize güvenle bakabilmek için

İnsana yakışır bir hayat sürmek için

Hiçbir kimsenin mutsuzluktan ölmediği

Dünya istiyorum, çocukların içinde özgürce yaşayabileceği.


 

Yaşam sevincimizi elimizden almasınlar

Kıymasınlar bize, görmemezlikten gelmesinler

Aydınlığa koşalım, bilime ulaşalım

Çocukları hep mutlu kılalım, onlara değer verelim.


 

Ruhumda çiçeklerin açmasını istiyorsanız

Sağlıklı nesiller, toplumlar düşünüyorsanız

Değer verin, sevin, sayın hiçbir koşul ileri sürmeden

Dostluk daim olsun, gelecek aydınlık

Bu memleket bizimdir yeter ki bir olmasını bilelim.


 

Dünyaya sevgiyi yayalım

Mutsuz ülkelere mutluluğu götürelim.

Dünya çocuklarını  hep güldürelim.

Gelin birlik olalım, barışı dünyamıza hakim kılalım.


 

Uçurtmalar yapalım, uçuralım

Parklar yapalım mutlu olalım

Ağaçlar dikelim, yurdumuzu yeşil cennet yapalım

Gelecek kuralım , hayata umutla bakalım.





 

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...