Etrafınızda Yapmacık Konuşan Kimseler Var Mı? Bu Kişilerin Konuşması Sizi Nasıl Etkiliyor? Açıklayınız.


Etrafınızda Yapmacık Konuşan Kimseler Var Mı? Bu Kişilerin Konuşması Sizi Nasıl Etkiliyor? Açıklayınız. 

Bazen etrafımızda  yapmacık konuşan insanlar oluyor. Etrafımda samimiyetten uzak, içten olmayan, sadece dili tatlı fakat uygulamada hiç kimseye faydası olmayan kimseleri gördüğüm zaman  o ortamda hiç rahat olmuyorum. Öyle insanların bulunduğu yerden  bir an önce uzaklaşmak ve kabuğuma çekilmek istiyorum.

Yapmacık insanlar beni  çok sinir ediyor ve onlarla vakit geçirmekten asla haz almıyorum. Bu kişilerin konuşması beni  hiç  etkilemiyor. Böyle kimseleri gördüğüm zaman  çevremdeki kimselere karşı daha cana yakın davranıyorum ve daha da kendim oluyorum . Olduğum bir kişilikten farklı kişiliğe bürünmeye çalışmıyorum.  İnsan her zaman  cana yakın,  samimi insanlar ile hoş vakitler geçirmek ister. Samimi ve candan insanlar beni çok mutlu eder ve böyle kimselerin yanında  hiç ayrılmak istemem. Yapmacık kimselerin yanında ise asla kalmak istemem. Çünkü böyle kimselerin yanında zorunlu olarak kalmak kişiye eziyet etmek gibi gelir.

Onun için Allah bizi her zaman  samimi, içten  , cana yakın  insanlarla arkadaş, dost, komşu, akraba etsin.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...