24 Kasım Öğretmenler Günü İle İlgili Kendi Kafanızdan Şiir Yazınız.


24 Kasım Öğretmenler Günü İle İlgili Kendi Kafanızdan Şiir Yazınız.

Okula başladığım ilk gündü
Seni gördüğüm en güzel gündü
Gülüşün ışık saçıyordu etrafa
Öğretmenim benim, beni hayata hazırlayanım.

Bize emek verdin, ilim öğrettin
Ahlak öğrettin, merhametli olun dedin
Koşulsuz sevdin bizi hiçbir şey beklemeden
Öğretmenim benim, sevgi  denizim.

Karanlıktan aydınlığa çıkardın dünyamızı
Bilmiyordum hiçbir şeyi ne a’yı ne b’yi
Okumayı öğrettin, yazmayı
Öğretmenim benim  yaşamıma anlam katanım.

Öğretmen demek fedakarlık demek
Bigi demek, fen demek
Öğretmenlik demek sevgi demek, şefkat demek
Öğretmenim benim  , geleceğime anlam katanım.

Bizler sizlerin eseri olacağız
Ülkemizi yüceltmek için çok çalışacağız
Emeklerinizin karşılığını misliyle vereceğiz
Öğretmenim beni bana umut verenim.

Empati kurmayı öğrettin bize
Ben değil biz olma bilincini kazandırdın herkese
Yardımlaşmayı, paylaşmayı yaşattın bize
Öğretmenim beni beni candan sevenim.

Baş öğretmenimiz Mustafa Kemal
Sizlere bıraktı muhteşem bir eser
Cumhuriyet yolunda, özgürlük yolunda
Eğittiniz bizi, geliştirdiniz bizi
Öğretmenim benim beni vatanıma bağlayanım
Öğretmenim benim ülkeme aydınlık  getirenim.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...