Telefonsuz , Televizyonsuz , İnternetsiz Bir Gün Hayal Ediniz . Böyle Bir Günde Arkadaşlarınızla Ve Ailenizle İlişkilerinizde Neler Değişirdi ? Yazınız .


Telefonsuz , Televizyonsuz , İnternetsiz Bir Gün Hayal Ediniz . Böyle Bir Günde  Arkadaşlarınızla Ve  Ailenizle  İlişkilerinizde Neler Değişirdi ? Yazınız .

Telefon, televizyon , internetsiz bir gün olduğu zaman , ilk olarak çok sıkılmaya başlardım . Çünkü onlar hayatımın bir parçası olduğu için kendimi kötü hissederdim . Devamlı oturmaktan bir süre sonra sıkılır ve ev işlerinde anneme yardımcı olmaya çalışırdım . Annemle okulum, arkadaşlarım ve derslerim hakkında konuşur, dertleşirdim .

Akşam olduğu zaman ailem ile birlikte oturur yemeğimi yer , çayımı içer ve güzelce muhabbet ederdik . Yatacağım zaman  babamdan askerlik günlerindeki anılarını anlatmasını isterdim . Arkadaşlarımla dışarıda oyunlar oynardım . Onlarla parka gider ve yeşil alanlarda gezmenin tadını çıkarırdım .  Yani daha sosyal bir kişi olurdum . Sabahtan akşama kadar evin içinde olan biri olmazdım . Derslerime daha çok çalışırdım . Sevdiğim kitaplara şöyle bir göz atar , kitaplarda atını çizdiğim yerleri tekrar okur ve bundan büyük zevk alırdım . Gözlerim sürekli telefonda olmadığı için, sürekli  arkadaşlarımla konuşmadığım için kendimi  sakin hissederdim ve hayatın böyle daha güzel ve  geçtiğini anlardım .

 Teknolojiyi bir daha sadece gerekli olduğu zaman kullanmanın önemini kavrardım . Çünkü ne kadar boş zaman geçirdiğimin farkına varırdım ve böylece aklım başıma gelirdi .

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...