Okulumu Seviyorum Devamsızlık Yapmıyorum Konulu Kompozisyon Yazınız .


Okulumu Seviyorum Devamsızlık Yapmıyorum  Konulu Kompozisyon Yazınız .

Okulumuz  eğitim ve öğretimin verildiği çok önemli bir kurumdur . Okulumda  birçok arkadaşlarım vardır . Ders zili çaldıktan sonra onlar ile özgür şekilde istediğimiz oyunları oynuyoruz . Okul çok güzel ; öğretmenlerimiz , müdürümüz ve diğer çalışanlarımız bize çok iyi davranıyor . Öğretmenimiz bizimle çok iyi ilgileniyor .

 Bir hata yaptığımızda bizi hemen yargılamıyor ve bizi utandırmıyor . Bizi koşulsuz seviyor . Öğretmenimiz bizler arasında asla ayrım yapmıyor.  Arkadaşlarım bana saygılı davranıyor ve ben de onlara saygılı davranıyorum . Okul çok güzel devam ediyor . Bunun için de okulun hiç bitmemesini istiyorum . Okulu çok sevdiğim için de devamsızlık yapmıyorum . Çünkü bir gün bile okuldan ayrı kalmak istemiyorum . Okulumuzda milli bayramlarımızda çeşitli etkinlikler yapılıyor . Öğretmenlerimiz bizi bu etkinliklere katıyor . Bu etkinliklerde  farklı rollere giriyoruz . Böylece  kendimizi daha iyi hissediyoruz . Okulumuzda engelli olan arkadaşlarım var . Engelli olmayan arkadaşlarım ile birlikte onları da yanımıza alıyoruz ve onlara elimizden geldiği kadar yardım etmek istiyoruz .

Onların kendilerini kötü hissetmemeleri  için onlara hep iyi davranıyoruz ve onları asla üzmüyoruz . Onlar da benim gibi okulu çok seviyor ve  devamsızlık yapmamaya çalışıyorlar . Okul çok güzel . İyi ki okulum var iyi ki öğretmenlerim var . Ülkeme daha faydalı bir vatandaş olmak için çok çalışacağım, devamsızlık yapmamaya çalışacağım .

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...