Hayata Bir Hayvan Olarak Gelmek İsteseniz, Ne Olarak Gelmek İsterdiniz ?

Hayata Bir Hayvan Olarak Gelmek İsteseniz,  Ne Olarak Gelmek İsterdiniz ?

Dünya  tüm canlıların ortak yaşam alanıdır . İnsanlar , hayvanlar , bitkiler . Hayata bir hayvan olarak gelmek istesem  aslan olmak isterdim . Çünkü aslan gücün simgesidir .  Güçlü olmak kimseye boyun eğmemek isterdim . Güçlü olmak isterdim ama başka insanların özgürlüğüne zarar vermeden bu gücümü korumak isterdim .

Aslan olduğum için insanların benim hayatıma saygı duymalarını isterdim . Sözümün geçmesini , kolay biri olmadığımı , her şeye evet demeyen bir kimse olmadığı insanların bilmesini ve bana ona göre davranmalarını isterdim . Aslan güçlüdür , aynı zamanda da çalışkandır .  Hayata karşı dimdik olmak ve beni daha mutlu eder ve kendimi  daha mutlu hissederdim . Güçsüz olanların yardımına koşar ve onlara yardım ederdim . İyi bir aslan olmak isterdim . Adaletli ,  kuvvetli , kendine güvenen , dirayetli ve  korkusuz bir aslan olmak isterdim .


Aslan denilince benden korkmamalarını tam aksine  güçsüz insanların , yardıma muhtaç insanların beni sığınacak bir liman olarak görmelerini isterdim . Sözünü geçirebilen,  adından iyi şekilde bahsettiren ve  aslan gibi aslan olmak isterdim .

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...