Yeni Yılda Ben Konulu Kompozisyon

Yeni Yılda Ben Konulu Kompozisyon

Yeni yıla girmemize günler kaldı ve insanları bir heyecan ve  telaş kapladı . Şimdiden herkes sevdiğine hediyeler almaya başladı , kimilerinin yeni hayalleri ve umutları yeşermeye başladı ,  yani herkesin kendine göre beklentileri başladı . 2017 yeni yılına girdiğimizde elbette ki benim de hayallerim ve yeni yıldan beklentilerim var .

Öncelikle yeni yıldan ailemle geçirdiğim mutlu zamanlarım daim olmasını ve ailemin hep yanımda olmasını ve onlara bir zarar gelmesini istiyorum .  Öğrenci olduğum için derslerime daha çok çalışacağımı ve daha başarılı sonuçlar alacağımı umut ediyorum. Daha iyi bir insan olmak için kötü özelliklerimi değiştireceğim ve hiç kimsenin kalbini kırmamaya özen göstereceğim . Yeni yıl geldiğinde köyüme dedemlere gitmeyi ve yeni yılı orada geçirerek onlarla birlikte kutlamak ,isterdim . Batı kültürüne göre değil kendi kültürüme göre yeni yılı kutlar , yakınlarımla beraber yeni yıla dualar eşliğinde girmek isterdim . Yeni yılda savaşların olmamasını özellikle de Halep’te yaşanan dramın son bulmasını  ve orada bulunan bebeklerin , benim gibi çocukların, yaşlıların  kısacası hiç kimsenin ölmemesini ve yeni yıla barış dolu ve sevgi dolu bir şekilde girmek isterdim.


Yeni yılda ben kendimi geliştirmek için daha çok çalışır ve amaçlarımı gerçekleştirmek için  boş işlerle uğraşmaz ve bana faydası olan işler ile uğraşırdım . Ülkemin gelişmesi için, derslerime çok çalışır ve  ben sporla ilgilendiğim için bu spor dalında ülkemi dünyada temsil ederek başarımı daha çok artırır ve milletimin gururu olurdum.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...