Unutulmaz Bir
Yaz Tatili Geçirmek İçin Yapacaklarım Konulu Kompozisyon
Yaz tatili geldi ve artık dinlenme, eğlenme zamanı. Bol bol güneşlenme, yazın taze sebze ve meyvelerinden tüketme, anın tadını çıkarma ve yeni anılar biriktirme zamanı.
Sevgili öğretmenim, değerli arkadaşlarım,
Unutulmaz bir yaz tatili geçirmek için birçok planım var. İlk olarak bir kedi sahipleneceğim ve babamla birlikte evimizin bahçesinde ona güzel bir kulübe yapacağım. Kedimin mamasını ve suyunu düzenli olarak verecek, onunla oyunlar oynayacak ve ona sevgiyle bakacağım. Ayrıca sokakta yaşayan, susuzluktan ve açlıktan zor durumda kalan köpeklere ve diğer hayvanlara da yardım edeceğim. Onlar için su ve yemek kapları hazırlayacak, elimden geldiğince onların yaşamlarını kolaylaştırmaya çalışacağım. Daha sonra maddi durumu iyi olmayan bir arkadaşıma ailemle birlikte destek olmaya çalışacağım. Onun bir ihtiyacını karşılayabilirsem kendimi çok mutlu hissedeceğim. Çünkü paylaşmanın ve yardımlaşmanın insanı mutlu eden en güzel davranışlardan biri olduğuna inanıyorum.
Ailemle birlikte Kapadokya'ya gideceğim. Orada doğal güzellikleri görecek, bol bol fotoğraf çekecek ve unutamayacağım anılar biriktireceğim. Tarihi yerleri gezerken geçmişimizi daha yakından tanıyacağım. Ayrıca denize girecek, yüzmenin ve güneşin tadını çıkaracağım. Yaz tatilinde kamp yapmayı da çok istiyorum. Kampta kendi yemeğimi hazırlayacak, çayımı demleyeceğim. Kendi emeğimle hazırladığım bir yemeği yemenin bana farklı duygular yaşatacağını düşünüyorum. Doğanın içinde olmak, yıldızları seyretmek ve temiz havayı solumak bana huzur verecek. Bunların yanında yeni arkadaşlar edineceğim, yeni kitaplar okuyacağım ve yeni yerler keşfedeceğim. Kitaplar sayesinde bilgilerimi artıracak, hayal gücümü geliştireceğim. Yakınlarımı ziyaret edecek, büyüklerimle daha fazla vakit geçireceğim. Sosyal sorumluluk çalışmalarına katılarak çevreme faydalı olmaya çalışacağım. Bisiklet sürecek, doğa yürüyüşleri yapacak ve çeşitli gezilere katılacağım.
Kısacası bu yaz tatilinde hem eğlenecek hem de kendimi geliştireceğim. Yeni dostluklar kuracak, güzel anılar biriktirecek ve çevremdeki insanlara ve canlılara faydalı olmaya çalışacağım. Yaz tatili bittiğinde geriye dönüp baktığımda, dolu dolu geçmiş ve unutulmaz bir tatil yaşadığımı görmek beni çok mutlu edecek.
Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim.
0 comments:
Yorum Gönder
YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...