Büyüklerinizin Oyunlarınıza Dahil Olmasından Hoşlanır Mısınız? Neden?

 

Büyüklerinizin Oyunlarınıza Dahil Olmasından Hoşlanır Mısınız? Neden?

 

 Büyüklerimiz bizden daha deneyimli ve daha bilgili kişilerdir. Aynı zamanda da daha becerikli kimselerdir diye düşünüyorum. Büyüklerimizin oyunlarımıza dahil olmasına çok mutlu oluyorum Çünkü büyüklerle oyun oynamak daha eğlenceli oluyor ama şu şekilde olursa mutlu oluyorum. 


Oyun oynayacak arkadaş grubum yoksa büyüklerle oynamak çok eğlenceli oluyor ve beni mutlu ediyor fakat arkadaşlarımla oyun oynarken onlar araya girerse mutlu olmuyorum. Çünkü büyükler daha güçlü olup bizden daha iyi oyun oynayabiliyor ve bu da benim sinirlerimi bozabiliyor. Büyüklerimiz bazen de biz iyi oynamıyoruz diye yalandan bize yenilmiş numarası yapıyorlar ve bundan da hoşlanmıyorum. Gerçek güçlerini ortaya koyup yenmeleri bana daha doğru geliyor. Çünkü ben artık küçük bir çocuk değilim ve onların yaptığı kimi şeylerin sırf biz mutlu olalım diye yaptıklarını biliyorum ama bunu sevmiyorum. 


Büyüklerimle maç yapmaktan zevk alıyorum, zeka oyunları oynamaktan zevk alıyorum, bulmaca çözmekten zevk alıyorum. Yerine göre büyüklerimin oyuna dahil olmasını istiyorum. Yerine göre ise büyüklerimin oyunlarımıza dahil olmasını istemiyorum. Anlatacaklarım bu kadardır. Umarım kendimi iyi ifade edebilmişimdir.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...