Daha Önce Trenle Hiç Seyahat Ettiniz Mi? Ettiyseniz Yaşadıklarınızı Anlatınız.

 

Daha Önce Trenle Hiç Seyahat Ettiniz Mi? Ettiyseniz Yaşadıklarınızı Anlatınız.


Trenle seyahat istemeyi her zaman sevmişimdir. Küçüklüğümden beri yılda bir kez trenle dedemlere gideriz. Trenle  gitmeyi çok seviyorum. Çünkü tren bizi uzun bir yolculuğa yavaş yavaş çıkarıyor. Yavaş bir şekilde yolculuk yapmak da benim ruhumu dinlendiriyor ve dinlene dinlene varacağımız yere ulaşıyoruz. Trenle yolculuk yaptığımda kendimi rahatlamış hissediyorum ve  yorgunluklarımızın azaldığını hissediyorum. 


Daha küçük, daha az bilinen yerleri bile trenle keşfettim. Türkiye'deki demiryolu ağı, daha küçük şehirlere alışılmışın dışında seyahatler yapmanıza olanak tanıdı.  Trene binmek, seyahat etmenin uygun maliyetli yoludur. Trene binerseniz, uçağa kıyasla CO2 emisyonlarınızı yarı yarıya düşürürsünüz. Seyahatinizin iklim üzerindeki etkisinden endişe ediyorsanız trenle seyahatin uçmaktan ya da araba kullanmaktan çok daha çevreci olduğunu bilmelisiniz. Ayrıca, şehrin kalbine ulaşacağınız için şehir merkezine gitmek için ekstra ulaşıma ihtiyacınız olmaz. Trenle yolculuk yapmak beni daha mutlu etti ve güzel bir seyahat gerçekleştirmiş oldum. 


Hemen şehir merkezine indim ve gideceğim yerlere de daha çabuk ulaştım. Tren yolculuğu esnasında biraz dışarıyı seyrettim. Dağları izledim, ovaları izledim. Biraz kitap okudum, kahvemi içtim ve doğayı seyrederek yolcuğumu tamamladım.  Trenle yolculuk yapmayı sevmeyenler ise muhtemelen trene hiç binmemiştir ya da gerçekten trenle yolculuk yapacak sabra sahip değildir diye düşünüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...