Hayallerim İle İlgili Şiir Yazınız.

 Hayallerim İle İlgili  Şiir Yazınız.


 

Hayallerim var benim, küçük bir kuşu beslemek gibi

Özgürlüğünü, mutluluğunu elinden almadan

Her sabah , kapımın önüne gelip benden yiyecek alması gibi

Bana güvenmesi, bana bağlanması ve beni sevmesi gibi hayallerim var.

 

 

Hayallerim var benim, savaşların yok olduğu,  barışın daim olduğu

İnsanların acılar çekmemesi, çocukların açlıktan ölmemesi gibi

Rahatça oynayacağımız yeşil alanların olması

Ormanların yok olmaması, doğanın korunması gibi hayallerim var.

 

Toprağın, havanın, suyun temiz kaldığı

Yağmurların üzerime yağıp beni sırılsıklam ettiği

Ağaçların kesilmediği, küçük fidanların boy verdiği

Yeşil cennet olsun her yer işte budur benim hayalim.

 

Özgürlüğümün daim olduğu

Çocukluğumu çocukça yaşayabildiğim

Kanatlarım olsun istiyorum, özgürce uçabildiğim

Rüyalarım var benim sabaha kadar beni gökyüzünde uçuran

 

İnsanların mutlu olduğu

Kötülüğün yok olduğu

Sevginin, dayanışmanın ve saygının hiç bitmediği

Hayallerim benim, kardeşliğin sonsuz olduğu.

 

Bir dünya istiyorum mesela

Çocukların savaştan ölmediği

Bir dünya istiyorum mesela

İnsanların insanca kalabildiği

İşte budur benim hayalim, işte budur benim mutluluğum.

 




 

 

 

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...