Niyet İle İlgili Özlü Sözler

 

Niyet İle İlgili Özlü Sözler


İnsan her zaman iyi niyetli olmaya çalışmalı ve ön yargılı olmamalıdır .  Kendimizi kötü düşüncelerden ve kötü niyetlerden uzak  tutmalıyız . Her zaman iyilikten yana olmalıyız ve hiç bir insan hakkında kötü yorumlar yapmamaya çalışmalıyız .
Niyet ile ilgili özlü sözler şunlardır:

* Ameller niyetlere göre değer kazanır. Hz. Muhammed
* Herkesin niyeti neyse, eline geçecek odur. '' Hz. Muhammed
* '' Sadece iyi niyet  kini yok eder.''  Buddha
* ''  Gücünüzü aşan niyetler geliştirirseniz, dışarıdaki güçler etki alanınıza girecektir.''  Muhammed Bozdağ
* '' Niyeti kötü olanın , attığı ok kendine  döner'' . Hz. Ali
* '' Niyet kişiliğin özüdür.''  Eyyüp Sabri Osmanoğlu


* '' Bilin ki büyük hayatlara niyet edenler büyük günahların kefaretini göze almalı. '' Ece Temelkuran
* '' Her işte hayır isteyenler insanlara iyi niyet beslesinler.''  İmam Şafii.
* ''  Niyetlerimizle uyuşmayan isteklerimiz kabul edilmeyecektir. '' Muhammed Bozdağ.

* '' Allah-u Tela sizin  bedenlerinize ve yüzlerine değil, niyetlerinize , kalplerinize bakar.'' Hz. Muhammed
* ''  En küçük işimizde bile niyetimizin ne olduğunu bilerek hareket etmeliyiz.''  Semih Yaşar.

* '' Bir iyilik yapmaya niyet etmişseniz tüm insanları hedefleyin; yaptıklarınız, elden ele, dilden dile dolaşacaktır.'' Muhammed Bozdağ.

* '' Akıllı ve iyi niyetli insanlara özgü bir ada olması için neler vermezdim;  öyle bir yer olsa ben bile vatansever kesilirdim.''  Albert Einstein.





* '' Bilmem, tanrım, beni yaratırken neydi niyetin, bana cenneti mi, cehennemi mi nasip ettin; bir kadeh, bir güzel, bir çalgı bir de yeşil çimen bunlar benim olsun, veresiye cennet de senin.'' Ömer Hayyam.

* '' Sapkın eski niyetler bile kutsal kitaptan çalınırken, ben en çok şeytanı oynarken aziz gibi görünürüm.''  William Shakespeare.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...