Türkçe Öğretmenine Mektup Yazınız.


Türkçe Öğretmenine  Mektup Yazınız.

Bana Türk dilinin inceliklerini öğreten,  dilime nasıl sahip çıkmam gerektiğini anlatan  ve bana hep güzel örnek olan sevgili Öğretmenim Merve Hanım! Sizi çok seviyorum ve çok özledim.  Okula geldiğimde  ilk sizi görmüştüm. Acaba bu öğretmenin branşı ne diye merk ediyordum. Bir gün Türkçe dersimizde sizi görünce çok mutlu olmuştum.

Çünkü sizi daha ilk gördüğümde çok sevmiştim . Türkçeyi o kadar etkili ve akıcı konuşuyordunuz ki size hayran kalmıştım sevgili öğretmenim.  Ben de o günden sonra sizi örnek aldım ve dilimi her zaman doğru ve etkili kullanmaya başladım. Tüm bunları size borçluyum. Belki şu anda dersimize başka hocalar giriyor fakat sizin yeriniz bende çok ayrı değerli öğretmenim.  Sizi çok özledim canım öğretmenim.  Şu anda görev yaptığınız yerde olmayı çok isterdim. Mutlaka sizi bir gün ziyaret edeceğim ve o güzel ellerinizden öpme şerefine erişeceğim. Bana Türkçe dersini  iyi bir şekilde öğrettiğiniz, bana kitap okuma alışkanlığı kazandırdığınız için,  empati kurma becerisi kazandırdığınız için çok teşekkür ederim. Siz bizi hep bilgilendirdiniz.

Hiçbir zaman  tembel kalmamızı istemediniz.  Canım öğretmenim çok iyi bir şekilde çalışıp sizin gibi iyi bir öğretmen olmak istiyorum. Sizi çok seviyorum ve sizi Yüce Allah’a emanet ediyorum. Ömrünüz uzun  olsun, cansınız, emanetsiniz kıymetli  hocam.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...