‘’Ben Size Taarruzu Değil , Ölmeyi Emrediyorum.’’ Atatürk’ün Bu sözü İle İlgili Kompozisyon Yazınız .


‘’Ben Size Taarruzu Değil , Ölmeyi Emrediyorum.’’ Atatürk’ün Bu sözü İle İlgili Kompozisyon Yazınız .

Çanakkale Savaşı’nın  o çileli yıllarında , o  zor günlerinde ülkemiz büyük bir yokluk içindeydi . Düşmanlar  her yönden bizden daha zengindi fakat bizim askerlerimizin iman gücü ve inancı ise onlardan daha yüksekti .  Ülkemiz yok olma tehlikesi ile karşıya kalmıştı .

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk askerlerine bu yolda size taarruzu emretmiyorum dedi . Yani  sadece savaşı sizin başlatmanız , sizin düşman üzerine yürümenizi  değil aynı zamanda bu uğurda ölmenizi emrediyorum dedi . Çünkü bu savaş ölüme  değer bir savaştı . Bu savaşta ölmek var dönmek yoktu . Çünkü vatan elden gidiyordu .  Askerlerimiz de Çanakkale Cephesi’nde büyük bir başarıya imza attı ve tarihe altın harfler ile ’’ Çanakkale Geçilemez.’’ yazdırdı . İşte tüm bunlar askerlerimizin iman gücü sayesinde ve onların  liderleri Gazi Mustafa Kemal Atatürk sayesinde olmuştur . İnsanımız ölümden korkmamıştır . Çünkü dinimizde şehit olmak çok kutsal bir görevdir. Her genç de bunu ister.

Yüce Allah ülkemize bir daha savaş yaşatmasın ve vatan topraklarımız işgal tehlikesi altına girmesin .  Bu uğurda can veren Mehmetçiklerimizin ruhu şad olsun , Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının ruhu  şad olsun . Türkiye Cumhuriyeti hep var olsun .

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YORUMLAMA BİÇİMİNİ "ANONİM" SEÇEREK İSİM, MAİL ADRESİ VB. YAZMAK İLE UĞRAŞMADAN KOLAYCA YAYINLAYABİLİRSİNİZ. KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜRÜN BİLE BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN...